Skönt

Det var bra att Sarah tvingade ut mig på en löptur idag. Annars hade det nog inte gjorts mycket idag då regent gjorde entré. Hann ialla fall baka en rabarberpaj innan och lyxade till det med lite äpplen och vit choklad! Kan nog bli riktigt gott tror jag.

Kom just innanför dörren efter att ha blivit bjuden på lunch hos Sarah och efter det tog hon och jag en välbehövlig tupplur som varade 2 timmar. Skönt. Väntar nu på Andreas som slutar snart så vi kan pröva min paj och dricka lite välbehövligt kaffe innan jag sätter av till 60 min spinning. Vart tog regnet vägen när jag behöver det? Har solen inte lite vett i kroppen? Det är ju skandal att den ska vara framme när det blir typ 100 grader i spinningsalen utan sol, fatta då med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0