Sol

Härliga underbara sol, Välkommen!

Äntligen vaknar jag till strålande sol. Jag behöver den så väl. Har varit så trött på sista tiden och inte blev det bättre av att jag drabbades av en dunderförskylning igår. Med feber, halsont och snuvig som utveckaldes rejält under dagen. Jag trotsade dock förskylningen och åkte på festen ialla fall men jag körde. Och det är jag glad för! Det var jätte trevligt att träffa alla "släktingar" till Andreas och jag kunde nog inte fått ett bättre mottagande.

Det serverades GOD mat! Grillad egenskjutet vildsvin och färskpotatis med sallad och massa annat smått och gott och jag blev överlycklig för jordgubbstårtan som sedan stod till fikat! Så mysigt att sitta vid ett långbord och bara njuta av solen i ansiktet och bekanta sig med de bordsgrannar som bjuds. Det fanns mycket att dricka och att se folk gå från nyktra till riktigt fulla är kul tycker jag. Det upprepas alltid en massa saker som man som nyjter uppfattade redan första gången. Men sånt är bara härligt!

Idag är jag som vanligt uppe alldeles för tidigt för det som väntar. Ska ju jobba sent idag och borde få lite sömn i mig med tanke på mitt hälsotillstånd. Men denna sol ger mig ingen ro så det är lika bra att njuta fullt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0