Soligt värre

Läkaren hade ingen medicin att ge mig då det jag drabbats av är virus... WTF! Det är ju alltid det de säger! Ja ja bara att dricka mycket och vänta på att det ska läka ut... Trisst!

Men det beskedet var också det enda molnet på denna dag. Mitt samtal var det bästa någonsin och dagen har varit perfekt. Jag har fixat en jättefin picnick till Andreas och mig och sen hann jag med en låång fika med Lenita i solen! Så den här dagen har bara varit tankad med god energi!

Väntar just nu på min älskling som ligger i badet, stackarn är alldeles slut efter att ha jobbat i den här värmen och sent igår... Hoppas han inte somnat allt för länge bara, vill ju njuta av solen lite nu på kvällen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0