Sömning

Jag är otroligt trött men så fort jag lägger huvudet på kudden blir jag pigg.. Kan inte sova men jag vet att jag måste. Annars hamnar jag i en dum karusell igen. Sover jag inte orkar jag inte med vardagen och då kommer den onda på axeln som ett brev på posten utan undantag.

Jag lågi sängen skapligt tidigt igår och läste och läste. Läste till och med boken men trots det var jag inte lite trött men bestämde mig för att ge sömnen en chans. En chans som den inte tog! Så vände och vred mig ett tag innan jag bestämde mig för att gå upp. Så blev sittandes med tidningar och lite mat eftersom magen börjar kurra. Satt väl 2 timmar innen jag började gäspa och tvingade mig in i sovrummet för att sova till 6!(?) Helt otroligt!

Nu ska jag genast lägga mig i sängen och lägga mig och kolla på sex and the city så kanske sömnen behagar dyka upp igen. Jag behöver den så väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0