Tack blåsten

Känner att vädret passar mig just nu. Vill egentligen bara ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet så det är bra att jag ska jobba idag. 10-17. Lagom pass. Sen blir det middag här hemma med Hanna och Rickard och efter det ska jag sova. Länge. Jag är trött och behöver sömnen. Men det är svårt då sömnen inte vill infinna sig. IGår såmnade jag ialla fall efter att jag legat och lyssnat till Andreas jämna andning. Det är sövande...

Är glad att det blåser idag, då kanske mycket av de tankar jag haft kan blåsa bort. Det skulle vara en god sak vädret förde med sig ialla fall.

Hann ner på gymmet imorse. Något som jag lika gärna kunde skippat. Var som en zombie och det hade varit bättre för mig om kroppen fått sova lite till. Det gav ialla fall inget då motavationen var på noll och styrkan i armarna obefintlig. Känner mig just nu som en ihopskrynklad påse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0