Angels

Jag bokstavligen äääääälskar Robbie Williams låt Angels! Den är så bra! Jag har alltid gillat den i perioder men det kan gå länge utan att jag lyssnar på den men varje gång jag hör den får jag gåshud! Den ger mig så mycket och jag kan både relatera till glädje och sorg med den låten!



En ängel betyder så olika för alla men jag tror att vi alla ha en eller annan relation till änglar. Ibland finns de där bara i den form vi lärt oss att de ser ut med vingar och lever i himlen men ibland finns de alldeles i vår närhet. Vi måste bara öppna ögonen och se dem. En ängel kan vara den du lever med eller en vän. En ängel kan vara den som guidar dig i livet och inspirerar dig att ta nya steg. Det kan också vara någon du saknar som finns på andra sidan eller det kan vara du. Det kan vara jag. Det kan vara vem eller vad som helst bara ängeln passar just dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0