Det stämmer inte

Något är på tok i min kropp. Jag fick så ont i magen idag när jag var på MQ att jag trodde helt ärligt att jag skulle svimma rakt av. Tog sikte på ett omklädningsum och satte mig för att vila. Det tog mig säkert 20 min innan jag ens ställde mig på benen igen. Skakade och svettades samtidigt. Men det gick till slut över och den molande känslan i magen som jag haft hela dagen återfann sig igen.  Så lite skakig lyckades jag ialla fall shoppa en hel del innan jag satte mig i bilen och körde hem.

Nu blir det läsning och säng. Kanske om jag kan äter jag lite godis till. Det är jag värd efter den här hemska upplevelsen. Men risken är ju att det späder på magontet..... Ja får se hur det känns.

Nu säger jag godnatt och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0