Fab day

Om gårdagen var svart så var den här dagen vitare än vitt.
Som jag tidigare nämt gick jag upp tidigt och trode aldrig jag skulle orka med en hel dag utan sömn. Men Ack så fel jag hade. Jag är fortfarande inte trött. Men jag ska ialla fall strax ge sängen en chans.

Vad det var mysigt hemma hos Richard och Hanna. Jättegod lunch bjöd de på. Brunchetta med rödvinssås och underbar sallad och till efterrätt blev det chokladkaka med vit choklad och grädde med granatäpple! Mums!!!

Andreas och jag har också haft en rolig kväll med många behövliga skratt. Underbart!

Kollade Mamma Mia tillsammans, gjorde varma mackor med tacoköttfärs och moffade lite smågodis(jag moffade, Andreas nöjde sig med typ EN(!) godis). Är alldeles mätt efter den här helgen så imorn får det bli en dag att se tillbaka på med gott samvete. En sån dag behövs det med. Inte på ont bara på gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0