Förmiddag

Det är helt plötligt mitt på förmiddagen nar jag nu fått i mig frukost. Somnade om och sov som en stock! Det var behövligt. Usch, jag är så arg på mig själv så jag vill bara dra tecket över huvudet och aldrig mer stiga upp känns det som! Fasiken vad arg jag är på mig själv. Men det är skönt på ett sätt för jag kan inte rikta min ilska mot någon och det är bra det!

Det är skitigt här hemmma också. Dammigt och så men wtf det får vara. Idag är det inte någon städdag. Nopp. Big no no no. Vill ut och gå men det är inget härligt väder för det. Så jag vet inte, suck, vad jag ska ta till för träning. Missade ju cirkelträningen så blev lite kaos i min planering. Men får kanske ta mig ner till spinningen. Kanske.. hm.. jo så får det nog bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0