Fulle rulle

Gud vad mycket som hinns med om man verkligen tar varje minut i akt. Och det gör man om man är 4 år om mindre än en månad. Det går i ett. Hela tiden. Just nu pausar hon framför tvn med Kenny Starfighter. Tror inte hon prkar göra så mycket mer faktiskt, då hon själv ville sätta sig och kolla på film. Och nu har hon faktiskt suttit stilla i hela 10 min.... Mysigt

Massa massa bullar blev det så jag kan både ge till pappa och spara i frysen

  Efter bullbaket hans ett dopp med under tiden som lunchen stod på spisen



Denna gunga var otroligt populär...
.... även jag fick prova på men blev lite smått illamående





Den här ville jag inte ens pröva då illamåendet tilltog av att bara kolla på fröken :) men hon hade roligt ialla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0