Godis är gott..

Satt som bäst och funderade på om det var värt att gå till affären för lite lösgodis (nu när jag varit sugen VARJE dag men hållt mig från inköp) när jag surfade in på min favoritbloggerska och såg att hon just var i färd med att hugga in på en stor skål godis. Så där sjönk mitt motstånd och jag satte på mig jackan och travade iväg för lite godisinköp. Men jag gjorde som jag gjorde förra gången jag föll för frestelsen mitt i veckan och köpta bara så mycket som jag tycker att jag ska äta. Då finns inte risk för det dåliga samvetet och jag kan njuta varje godis.

Åt lite godis och läste lite men jag har inte riktigt ro i kroppen för läsning så jag sitter nu här och väntar på att  criminal minds ska börja! Det passar också till godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0