härligt

Bad om lite positiv energi och jag fick det. Ibland får man inte vara rädd för att ta till hjälp och just precis när den kom började den här raden.

"Det tog lång tid att förstå allt du ger till mig,
 det tog lång tid att besegra min grå misstänksamhet,
så lång tid att ta till mig alla äkta ideal,
det tog lång tid att förmå mig att öppna upp mitt skal"


"Jag faller ner på knä
och ber en stilla bön
jag ber om att din kärlek ska få leva och aldrig någonsion dö"

"Det tog lång tid att förstå, allt du visat mig
det tog tid att våga lämna min trygga ensamhet
 så lång tid att ta till mig, kraven från en vän.
Det tog tid för mig att inse att du och jag är en"

.........
jag faller ner på knä
jag faller för mig själv, ingen får se på
Jag ber om att den styrka du planterat varar tusen år



Nu så! Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0