helgen

Ja, helgen har nästan passerat och jag måste säga att det har varit en bra helg! Jag har som vanligt jobbat men faktiskt har det inte gjort något utan jag har sett till att utnyttja den lediga tiden som jag haft.

Igår hade vi räkmiddag här hemma med goda ostar och vitt vin! Mmmm det 'r gott det tycker jag. Såg även melodifestivalen och tycker nog kanske inte att rätt låt vann men jag tror att den vinnande låten har en chans i Ryssland. De baltiska länderna kan nog gilla vår opera låt.  Somnade skapligt igår och sov hela netten ända tills klockan ringde med endast ett uppvaknande när Andreas kom och la sig.

Har varit pigg idag och haft en jätte härlig jobbdag! Det gick riktigt fort och ja, det gick helt enkelt bara så bra! Nu tänkte jag snart springa ner till gymmet och träna lite cykel tror jag minsann även om jag är trött så vet jag att det är så skönt att komma hem sen och veta att jag faktiskt tog mig ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0