Jag är inte glad

Nej idag har varit en rent ut sagt helvetes dag. Ska inte gå in på detaljer men kan säga så mycket som att jag ställde in alla mina planer idag och vände ut och in på mig själv.

Jag är inte glad just nu och för en gång skull har det inte med mig själv att göra =) om man nu kan vara glad för det. Men det sägs ju att man ska vara glad för det lilla.

När nu mina planer blev inställda övervägde jag att göra en vän sällskap på en otroligt lockande fest med "nästan" gratis sprit men jag kände att alkohol i mina kokande vener är inte någon bra kombo. Så nu sotter jag här, arg som ett bo och så erhörd ledsen och besviken att jag inte ens kan gråta. Jag känner mig faktiskt likgiltig till det just nu. Mina tårar tog slut och kvar fanns inte mycket annat.

Det går inte att ge hur mycket som helst. Det tar stopp och det gjorde det idag. Jag vet att det blir bra. Men du gick över en gräns. Du sårade mig på riktigt. Långt där inte i själen. Du tog till de saker du visste skulle såra mig och i stridens hetta slog du mig under bältet. Du tryckte på mina ömma punkter, de saker som jag visat för dig i förtroende. Du visste att du skulle gå segrende...fegt...

Jag tappade balansen helt och föll jävligt illa. Men nu har jag snart rest mig, lite starkare ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0