Jobbig natt

Fy tusan vilkenhemsk natt jag haft. Komhem vid halv 12 igår kväll och trode att jag skulle somna på direkten. Men hemma satt fotbollsgalna killar och ag vill eju gärna göra de sällskap och inte bara gå och lägga mig på en gång. Så jag tog lite frukt och mjälk och trode att sömnen skulle ta vid efter matchen som det gjorde för Andreas då hans vännen drog vidare. Själv låg jag och vred och vände på mig i all onädlighet och gick både upp en och två gånger för att läsa, sitta vid datan, hämta vatten m.m. Halv 5 gick jag till sängen sista gången och låg där ett tag tills jag äntligen somnade. Men halv 8 var jag uppe igen men lyckades somna om efter ett tag och vaknade nu halv 11. Varför? Jag behöver ju sova!!! Jag ska ju jobba sent i natt o fy vad trött jag är nu men jag kan ändå inte sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0