Laddar batterierna

Idag vet jag inte riktigt vad det är med mig. Jag är totalt orkelös i hela kroppen. Skulle hunnit med en hel del nu på förmiddagen och eftermiddagen skulle bjudit på en efterlängtad fika. Men istället har jag sovit, sovit och sovit. Gick upp innan 8 imorse och åt frukost för att förbereda mig för dagen men jag var så orkelös att benen knappt bar mig och jag somnade nästan medan jag åt. Så tillbaka till sängen för lite läsande med dagens andra kaffekopp som förhoppningsvis skulle göra mig pigg. Men istället slöt jag mina ögon och sov som i koma till efter 12.

Två korv med bröd senare (det enda jag kunde laga idag) är jag på benen men längtar till sängen. Vad är det med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0