Lovely

Hade ställt klockan på 7 imorsen men kvart i kom Andreas och väckte mig lite försiktigt. Gud vad jag älskar att vakna av att han väcker mig. Det är helt lovley att få vakna till liv långsamt och med någon som håller om en. När jag slog upp ögonen sken solen in genom fönstret så det var inga problem att sätta på sig träningskläder när Andreas stängt dörren och ge mig ut för att gå en rask morgonpromenad.

Det är en fullspäckad dag jag har framför mig idag. Om en halvtimme ska jag har ett samtal jag väntat på en månad nu. Jag håller tummarna för att det ska ge någon bra utdelning. Sedan väntas jobb... Hahah spontat och bra, jag ska göra det snabbt så blir det snabba cash...
Och sen ska det bakas foccatia.
Det min kära vänner är min dag så långt. Får se vad kvällen bjuder på men jag tror jag kommer vara trött i kroppen så det blir nog kanske inte några större ansträngningar.

Nu önskar jag alla en lovely tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0