Morning!

Godmorgon!
Vad jag har sovit gott inatt! Sov ju nästan hela dagen igår och när jag inte sov vankade jag omkring som i en dimma. Men vi fick ialla fall en hel del gjort igår så nu ser vårt hem ut som ett hem igen....  Nu känner jag mig utvilad och ska strax stoppa i mig en stor frukost som jag står mig länge på och sen tänkte jag gå ner till gymmet och se vad jag orkar med där. Tror ju faktiskt inte att jag är sjuk utan mer att jag behövde sova ordentligt eftersom jag inte gjort det på kanske ett halvår. Sover ju såklart men väldigt korta stunder.. Men nu så! Im back!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kan ja säga tack för lycka till:et, för nu har de ändå skitit sig=) över en mille för en 2:a, säger då det...

2009-03-12 @ 15:30:29
URL: http://grandiospersonlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0