Myisgt!

Hade en jätte bra och mysig kväll med Sarah igår. Hon lagade mat till mig. En helt underbar kycklinggryta och till det lite vitt vin! mums! Kvällen flög fram och vi bestämde oss för att avsluta med ett glas vin på centro bara för att komma ut lite.

Idag är det lördag och det är så skönt. Känner mig utvilad efter en lååång sovmorgon. Tvingade mig att somna om när jag vaknade första gången innan 8 och sov faktiskt ända till kvart i elva.

Vet inte riktigt vad som står på schemat idag men tror att det blir lite shopping av något slag och sen taco och eventuellt lite party ikväll eller det är ju bestämt men jag är inte alls sugen just nu. Längtar efter en myskväll i soffan faktiskt. Men jag får se. Hinner nog ändra mig en massa gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0