Nya mål

Hade som jag skrev om igår möte med Angelica idag. Ett givande sådant! Och det var inte lätt att sätta upp ett mål. Jag vet ju inte riktigt vad det är jag vill. Visst finns det saker som jag vill  förändra med min kropp men jag vet inte om jag tycker att det är värt allt den möda det behövs för att slimma till de där sista cm. Så det får vara. Men när vi satt där och pratade kom jag på att jag alltid vetat kunna göra dips. Så på 6 månader ska jag klara av att göra 5 stycken. Det kanske låter lite men det är mycket för mig som idag inte ens klarar 1! Och jag trodde att det berodde på att jag inte var tillräckligt stark men Angelica sa att jag redan har styrkan men att det handlar mycket om teknik... Så mitt delmål är att jag till påsk ska klara 2stycken. Helt plötsligt känns det inte alls långt till påsk! Jag SKA klara det! Absolut!

En annan sak var också att jag ska öka på alla muskelgrupper på bodypumpen. För att också till påsk se om jag känner någon skillnad i styrka och om jag får lite ny motivation. Så det är min uppgift nu under en måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0