Pay back time

Imorse fick jag betalda för gårdagens pigghet. Det känns i hela kroppen att jag ligger efter med sömnen men nu är jag ialla fall upp och har ätit frukost. Ska försöka underhålla och uppehålla mig hemifrån hela dagen för vi har tepetseraren här nu så jag vill inte springa runt hans ben. Har därför planerat in ganska många aktiviteter.

Först nu blir det lite träning vid halv 10, sen en fika med en gammal kompis som jag inte umgåtta med på väldigt länge. Och sen blir det en eftermiddag i Sarahs sällskap innan jag hämtar pappa och Glenn som kommer från barcelona innan jag landar hemma igen för köttbullsrullning och stuvade makaroner. Sen är nog måndagen slut..


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0