Personal möte

Hela eftermiddagen gick åt till personalmöte så idag har faktiskt inget spännande hänt. Mötet var givande även om jag kanske känner att jag inte fick veta så mycket nytt men lite var det ju och det är ju alltid bra. Det är också bra att gå igenom sådan som man redan vet just för att bara checka av att man kan det.

Skyndade mig hem från mötet och sprang ner till gymmet för det efterlängtade maxi - muskelpasset! Och vad det var roligt! Verkligen ett tungt pass men riktigt givande!

Kom hem sen riktigt slut i kroppen men glad och lagade makaroner och Andreas hemmagjorda köttbulllar! Mums!

Nu efter både jogging och muskelstep tror jag minsann att jag förtjänar en lugn och skön kväll i soffan för att ladda batterierna för morgondagen då det är meninen att jag ska öka på ALLA muskelgrupper eftersom det var det jag och Angelica kom överens om på mitt möte med henne. Så jag hoppas också jag kan sova gott inatt så jag är utvilad och sporrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0