Puhh

Vilken härlig början på dagen. Promenaden med Sarah var väl behövlig. Behövde prata lite strunt och få lite frisk luft i mina lungor.  Vi var ute i 1,5 timmar och mot lsutet började jag känna av mina (tydligen icke existerande, därav käningarna) rumpmuskler. Kan bero på det tidiga spinningpasset också.... Men skönt var det ialla fall och efter en lååång dusch smakade resterna från gårdagens middag ännu bättre!

Nu står muffinsbak på schemat och sen bär det av för middag hos Andreas mamma. Kanske kan ta med några muffins, för det som bakas i det här huset är bara roligt och aktuellt första dagen. Får se hur mycket morotskaka jag får slänga.... haah men det är roligt att baka så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0