Pyssel

Jag har upptäckt att jag tycker det är riktigt roligt att pyssla. Jag gör gärna fina blomsterarrangemang istället för att köpa klara. Att sätta mig och göra halsband och armband finner jag mycket rogivande och när det kommer till presenter önskar jag att det alltid fanns tid till att göra riktigt fina paket. Att baka är en ny passion jag har och att ge bort det jag bakat i fina inslagningar eller korgar är nästan hela nöjet. Det som är synd är bara att jag sällan tar mig tid till min passion. Det kommer alltid saker emellam. Igår hade jag lite tid ialla fall för att göra en fin present till Hanna. Hade ingen bra påse att slå in alla saker som hon skulle få så jag gjorde en fin på se av en vanlig ful Cubus påse. Tror det var uppskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0