Så skönt det är fredag

Det är så skönt att det är fredag för alla människor blir lite extra glada idag. De längtar hem till familj och vänner. Helgen är stundande och med det kommr värme och kärlek fram i mångas liv. Pappor och mammor kommer hem från jobbresor, barnen kan umgås med vänner hela dagarna. Det blir godis och allt blir lite extra. Nu vet ni ju alla att jag är vardagslyx människa men jag vet också att de allra flesta sparar allt till helgen och dessa människor smittar ialla fall av sin glada energi på mig.


Vi var ju på papas tapas igår! Det var jätte trevligt och gott men lite humoristiskt eftersom jag fick fel mat 2(!) ggr! Men vi fick behålla båda rätterna och så fick jag ett extra gott glad rött vin på köpet! Så det var det värt! Sen lämnade Andreas och jag resten av sällskapet för att ta en öl (som blev 2) på Bishop. Det var verkligen roilgt och herregud vad vi babblar ibland alltså.... Men konstigt är det för jag känner mig bakis idag och det är något jag sällan bli och inte efter det där "lilla". Men dricker ju heller inte ofta och då sällan mer än ett eller två glas vin eller öl. ELLER så har jag blivit gammal. Ha hah

Kommentarer
Postat av: AnnaStina / Gizmolias

Hej Karolin!

Tusen TACK för den fina kommentaren i min blogg! :) Den lyste upp min morgon här i ett snögit Oslo. Önskar dig en fabulous weekend ! Kram ! :)

2009-03-27 @ 07:49:38
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

wiiie trevlig helg!!! :D

2009-03-27 @ 09:53:28
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0