Sjuk

Känslan imorse som jag identifierade med bakfylla är inte det.. Jag tål alltså mer än jag trodde =) om det nu är något att vara glad för. Nej jag är sjuk. Så jävla sjuk till och med. Och det har jag inte tid att vara. Kan absolut inte vara hemma från jobbet imorn. Det går bara inte. Jag har feber, ont i HELA kroppen, huvudverkoch ont i magen som tusan. WTF! Jag blir galen. Och jag som verkligen hade planerat för en perfekt helg med mys idag och träning och så imorn. Gå ut och äta och bara njuta av att det faktiskt är helg. Men nej. Nu blir det sängläge, SATC, hemmagjord "sorbeglass" (hallon, blåbär, mjölk/youghurt) och så smågodis. Har bett pappa komma med det innan de åker till Södertälje. Fan vad jobbigt det är det här. Vill inte! KAN inte vara sjuk nu! VArför var jag inte det i veckan?????? Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0