Skön känsla

Jag har haft en sån otroligt bra dag idag! Solen har lyst och allt har gått i ett rasande tempo samtidigt som jag kunnat njuta ordentligt! Äntligen har en dag varit på min sida.

Jag mår bra igen, på riktigt. Har lyssnat inåt som man så fint säger och tillåtit mig att känna som jag gjort och också fått utlopp för känslorna så nu är jag lite lättare och mycket mer tillfreds med mig själv. Det hadlar inte bara om en sak utan om allt och det var så skönt att någon annan sa det till mig.

Öppnade också upp dörren lite för min älskling och herregud så klok den mannen är. Ja nu har jag alla odds på min sida!

Ska snart springa iväg för att jobba på västeråsvägen med Sara och det ska bli rikitgt roligt det med! Allt är så himla härligt just nu och jag är på ett strålande humör!

Har låtit min kropp vila från intensiv träning några dagar nu och bara promenerat i det härliga vädret, det har jag också mått gott av men nu känner jag att jag vill svettas lite så imorn är det nog dags för lite ordentlig träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0