Skönt

Så den här dagen blev slapp. Kom ner på coren ialla fall och gjorde ett riktigt bra pass. Nu väntar en öl på Bishops och sen sängen. Skön torsdag skulle man kunna saga och det gör jag.

Ser fram emot en rolig helg! Jag är ledig!!! Kan inte ens komma ihåg när jag hade en ledig helg och var hemma. Så imorn väntar mys med Sarah och vin. Antagligen går vi ut men vart vet vi inte. Harrys lockar oss inte och nybron? hm.. vet inte. Kanske blir det bara ett glas vin någonstans..

O så lördag blir det lite mer festligheter. På riktigt.. Hahah nej då men det ska bli riktigt kul! Var så länge jag festade så att smygstarta idag känns bra. Det bådar gott för den sköna helgen.

Jag tiger, orkar inte ta disskutionen. Det får vara som det är. Just nu är det bra och då får det vara så. Det slutar ju ändå med att jag tar på mig det så då gör det ingen skillnad. Egentligen. Punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0