Steget före

Åh så skönt! Klarade av att göra testet klart innan jag hade utmanat mig att vara klar så nu hinner jag gott och väl ner till träningen vid 12 och sen har jag hela eftermiddagen att se fram emot! Härligt!

IKEA är det som står i kalendern! Och Burger King. Det är faktiskt därför vi ska åka till IKEA, för jag är sugen på burger... Haha har man världens bästa sambo då som offrar sig på IKEA för att jag ska få ha en "giltig" anledning att åka till västerås och äta Burgers när det finns flera här i stan? Är jag bortskämd eller vad... Bara jag äter så... Det är viktigt det tydligen.

Äta bör man annars dör man. Tycker nog att jag fått till det hyffsat på sistånde. Jag ligger lite steget före fortfarande på gott och ont. Gott för att jag kan förutse och bemästra dumma tankar och händelser och på ont eftersom jag ibland ligger alldeles för långt fram och har svårt att ta ett steg tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0