Träningslära

Var just på en föreläsning om kost som jag tyckte var intressant. Hur kommer det sig att många står still i sin strävan mot målet? Det är de små förändringarna som kan göra den stora skillnaden. Så imorn har jag en inbokad tid med Angelica, personlig tränare, för att få ett mål anpassat efter mig. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har för mål med min träning. Just nu tränar jag bara för att jag alltid gjort det och för att jag är lite rädd för att släppa på det. Så det ska bli intressant imorn!

Nu blir det film med Andreas och sen en tidig säng. Är trött idag efter storstädning och en massa andra aktiviteter. Men det har varit skönt att få allt gjort på en och samma dag!

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0