Vilken dag!

Ja idag har det varit en riktigt skön dag! Har hunnit med så mycket! Tog efter att jag satt ihop stolarna en promenad till gamla stan och kikade i de butikerna där! Vad mycket fint det finns! Och allt vill jag ha men serú det går ju inte eftersom jag har en till att anpassa mig efter.

Lagade jättegod mat till oss, kyckling med cocosmjölk och räd curry! mm.gott! Sen åkte Andreas för att vinna lite pengar i fifa och jag mötte upp Sarah för en kvällspromenad som avslutades med kaffe hos mig.

Jag har haft en ENORMT sug efter godis idag och har det fortfarande, kanske därför jag missbrukat honung under dagen men jag har inte gett efter. Jag kan inte äta smågodis varje dag hur gärna jag än vill. Det är inte bra för kroppen med allt socker även om det är himelskt. Nej jag stod ut idag så är jag sugen imorn så kan jag äta då eller också står jag ut en dag till. Men sen när jag väl äter gidos så kommer det vara extra gott!

Nu är jag ialla fall hungrig och tänker äta morötter och blomkål i dipp! Det är gott det med och perfekt vardagslyx! Det är ju ändå tisdag.

Imorn blir det kanelbullebak! JAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0