Vitt vitt

Kom hem från Sarah och mötte tapetseraren i dörren, han var klar! Vilken lycka. Men säg den lycka som vara för evigt eller ens 30 sekunder... Kom innanför dörren och möttes av damm, vitt vitt vitt överallt. Vår lägenhet matchade snön utanför fönstret. Jag fick dammsuga och dammsuga och tvätta golvet 3(!) ggr innan jag var något sånär nöjd. Trots det behöver jag tvätta golvet igen. Men det får vänta till allt är borta och jag kommer åt överallt. Just nu är det saker överallt. Men Andreas kom hem en snabbis efter jobbet och vi fick ialla fall sängen på plats. Och lite grejjor undanplockade. Men vi ska ju ha i stortsett allt nytt så det är bara att vänta på att det behagar komma. Det är ialla fall beställt så det kommer snart hoppas vi. Fint blir det ialla fall. Och vi är ju vana att ha en massa stök omkring oss så vi står nog ut den här sista delen av renoveringen också. Sen får det nog vara för ett tag framöver!

Nu blir det en ensam middag av gårdagens rester och sen blir det tv soffan... Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0