Aj aj kära fredag!

Vaknade imorse av att hela kroppen ömmade av träningsverk. Afron gjorde verkligen sitt igår. Så den inplanerade bodypumpen får skjutas på. Ingen rygg kan tränas med dessa muskler. Så när jag slog upp mina blå strax efter 8 imorse och kände smärtna blev det joggingskorna som åkte på. Att värma onda muskler är bra för träningsverk. Så nu har jag gjot min träning för idag och ska tillåta kroppen att vara i vila lite. Den behöver det.

Fredag idag. Mm. Härlig MEN jag har en orolig känsla i magen. Jobbigt. Ska försöka tänka bort den. På min planering står idag stan för inhandling av en present till mammsen och sen tänkte jag ragga upp någon för en fika i solen och så skulle jag även vilja ut och plocka lite liljekonvaljer. Får se vad som hinns med innan klockan slår 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0