Det går undan

Vad mycket fortare det går att städa när man är två! Andreas gick utan minsta protest med på att städa ordentligt och det blev det verkligen. 3(!) timmar ägnade vi åt putsning,undanplockning, diskning, regöring, dammsugning m.m. m.m...

Innan dess var jag faktiskt ute och sprang en helt ny runda som jag annars bara brukar gå. Men såhär med facit i hand tycker jag nog inte att det var en bra runda. Kändes kort och tråkig. Var knappt trött när jag kom hem. Men nu vet jag det och det är ju alltdi bättre att springa en liten bit än ingen alls.

Nu väntar strax lunch/middag. Grillen är tänd och pastavattnet påsatt. Sen blir det lite välförtjänt vila och sedan blir det spinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0