en dag att älska

Det här är en av de bättra dagarna på länge. Allt har bara varit så härligt och skönt. Det är varmt och det är lördag.

Var nere på stan några timmar med Andreas och det var riktigt kul. Inte ett gnällande eller kalgomål fick jag höra. Vi strosade bort mot gamla staden där det var någon slags jubileumsdag med en massa stånd och erbjudande. Musik, karuseller. liv och rörelse. Vi shoppade lite småsaker som är roligt att ha och så köpte jag äntligen ett par sandaler som jag redan nu känner att jag kommer trivas i!

Till lunch blev det sallad från gårdagen och till det grillade korvar! Mums! Super gott.

Ska kasta mig in i duschen nu så jag hinner med bussen som går om 45 min! Läskigt. Det var så länge sen jag åkte buss alltså.. Hoppas jag klarar det. Haha jag har ju Madde som stöd :) Jag ska ta bussen till Lenita där jag ska dricka bubbel idag igen... Ha! GOtt och lyxigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0