Förändringarnas tider..

Hade en massa planer idag som att fika och grilla men eftersom vädret inte är på vår sida skjuts det på framtiden. Bättre att få kvalitet än kvantitet och göra något halvdant. Så nu har jag just varit och tränat bosypump med Hanna och snart tänkte jag åka till tuna park för att spana in de där skorna som jag gärna vill ska bli mina... Men få se hur sköna de är att gå i...

Vad resterande dag bjuder på har jag ingen aning om. Andreas jobbar ju kväll och eftersom mina middagsplaner blev inställda så är jag helt fri att planera om. Fast just nu står det stilla i mitt huvud på vad jag skulle kunna tänkas göra...  jajaj den som lever får se. Det lutar åt film och soffmys faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0