Godis är gott

Jag har varit så sugen på godis ända sen i lördags då lördagsgidiset var slut så idag efter tacolunchen hos Stina tog egäret över och jag föll som en spira. Styrde näsan mot Grve gott där både jag och Stian köpte massa gott godis som nu ligger vacjert i min mage :) Det är ju ändå tisdag menar jag... haahha

Hade det riktigt skönt hemma hos Stina men jag var så seg så det blev att vi kollade film medan regnet smattrade mot fönstret. Nu titta ju solen fram samtidigt som jag sjunker längre ner i data stolen. Men det är bara att rycka upp sig och ta mig ut till en väntandes Sarah. Vi ska promenera... intag och uttag vettú




Jag hade mer än gärna promenerat bort lite godis på denna strand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0