Godmorgon!

Har startat dagen lite senare än vanligt men det är Andreas förtjänst(?) som tvingade mig att ligga kvar i sängen efter jag slagit upp mina blå. Han uttryckte sig ganska fint men jag förstod vad han menade. Att jag alltid rusar upp, sätter på kaffe maskinen och tar på mig träningskläder antingen för att gå till gymmet eller för den obligatoriska morgonpromenaden som jag måste ha i kroppen om inte träning står på dagens schema. Men va fan. Vad gör det om hundra år om jag denna lördagsmorgon kröp lite närmare och fick skratta lite? Det är träning och hälsa det med. För själen och hjrätat. Så n uhar vu just njutit en god frukost och vi ska ta oss ner mot stan på Andreas begäran. Hm.. vad är det egentligen han vill?

Sen blir det korvgrillning och på det en tjejkväll hos Lenita. En lördag att njuta av, så nu lämnar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0