Grått och trisst

Grått och trisst är vädret och det ger mig ingen motivation att ta tag i någonting. Orkar inte ta mig till gymmet och att gå ner på stan är ju inte att tänka på så jag har spenderat de två sista dagarna hemma i mitt underbara hem och tillsammans med min familj och vänner jag tycker om. Varför ska jag pressa mig till gymmet när jag inte vill? Och två dagar tror jag de klarar sig utan mig om jag ska vara ärlig.

Jagh ar nyss förberett middagen och väntar nu på desserten som står i ugnen. Hoppas det går att göra så som jag tänkt mig annars blir det lite tokigt... Så jag håller tummarna. Gott blir det ialla fall garanterat!



Att flytta Glenns grejer från Södertälje gick jättebra och vi åt lunch på en Grekisk restaurang! Mums! Kyckligfilé med
grönsakspett, tzatziki och pommes. MMM Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0