Halvvägs

Halvvägs in i dagen har jag hunnit med en massa saker. Har både varit hos mamma och hos läkaren om inte tog mer än en timme men det kan bero på att jag ska tillbaka imorn. Kunde inte göra alla tester idag då det måste vara på fastande mage.... Så efter klockan halv 9 ikväll är det förbjudet att stoppa något i munnen. På 12 timmar får jag dricka ett halvt glas vatten. Det gäller att välja tillfället med andra ord. Tog en massa prover idag med och blev undersökt och det verkar som om jag är frisk utvändigt ialla fall så efter imorn är det bra att vänta 3 veckor och sen se vad doktorna har att säga....

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, var nyss och gjorde ett snabbt styrkepass, så efter duschen blir det lunch och sen väntar jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0