Happy!

Vilken härlig dag det var igår! Höll i den underbara känslan hela dagen och lyckades för en gång skull lyssna på min kropp och njuta av allt som skedde runt omkring mig!

Hämtade Hanna 2 och sen var det full rulle tills Andreas och jag landade i sängen efter 11 någon gång.

Hanna och jag lagade underbara hamburgare och potatisklyftor och till so vi åt efter vi varit på Shan the man blev det spett trädda med jordgubbar, physalisoch melon och till det den godaste jordgubb och vaniljglass jag ätit samt grädd! Mmm... Hanna och jag avnjöt även bubbel till det! Vardagslyx! Det gär mig happy!

Efte maten gick vi ner till stan för llite öl och vin innan föreställningen och som vanligt var det bara super allting. Så mycket skratt på en enda kväll... Jag kommer bli gammal..

Ska visa lite bilder från kvällen men först blir det fukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0