Härlig morgon

Sitter här med en proteindrink i handen. Den är så ruskigt god att det är värt att träna bara för att få dricka den. Vaknade klockan 9 av klockan som ringde, trodde väl aldrig att jag skulle sova så länge men det var nog behövligt. Hoppade upp ur sängen och på med kaffet. En kopp senare var jag på väg ner till gymmet för att få köra ett riktigt hårt cirkelpass, anpassat efter mig och ÖVER min begränsningar.... Trodde jag skulle komma lätt undan.. men icke. Och egentligen är väl det bra. Varför vara på gymmet och lalla runt..

Dagen idag verkar inte bjuda på något vackert väder men jag har en vacker vän som kommer hit vid 12. Stina. Hon är hemma från Norget och eftersom jag ALLTID lyckats jobba de helger hon varit hemma den sista tiden känns det skönt att hon nu är här mitt i veckan. Tror inte vi hittar på något mer än blir stillasittandes här hemma. Som sagt är det inget skönt väder ute....

Nu blir det dusch och sen lite frukost så jag är redo att starta dagen på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0