Härligt

Det är inte ofta man stöter ihop med människor som man bara klickar med. Visst händer det allt som oftast att man träffar och tussas ihop med folk som man går ihop med och som man visst kan spendera en härlig kväll med. Så är det ju men det är ofattbart härligt när det bara är "klick" på en gång.

Det är nästan som när man träffar mannen i sitt liv. Man går och väntar på nästa gång man ska ses och planerar för saker i framtiden. Och ännu bättre är det ju om den här personen har en partner som passar med dig. Då kan man ju säga att det är fullkomligt!

Ooo jag är verkligen så glad att Andreas bästa kompis har en sambo som jag bara längtar efter. Varje gång det är bestämt att vi alla ska ses tillsammans tar mitt hjärta ett litet glädjeskutt. Det är alltid så trevligt och mysigt och alla kommer överens med alla. Det finns inga dumma frågor och inga saker känns konstiga. (jag menar jag spottade vatten rakt över bordet och det enda som hände var ett glädjetjut) det säger väl allt? Det är verkligen härligt att Andreas och jag kan ha tillsammans med andra samtidigt som vi får kvalitets tid med varandra och kan ägna oss åt saker vi båda gillar. T.ex. spela spel med R och snacka tjejsnack med H eller bara se varandra tillsammans med andra och njuta av vetskapen att i det här sällskapet är man trygg.

Jag spenderade en underbar dag och kväll med Hanna igår medans våra sambos var på Guif i Stockholm. Vi var på stan och njöt av solen och blåsten. Fikade underbart gott på Tingsgården, köpte godis. åt kina/Thai mat och bara njöt i soffan med en massa gojsnack. Så lättsamt, skönt och självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0