I ett

Vad den här helgen har gått fort. Det känns som det är första gången sen i torsdags som jag sätter mig ner och inte har något mer inplanerat för kvällen... Känns skönt.

Det har varit jobb, jobb och jobb. Men sen har det varit mycket nöje också.


Fredagen spenderade jag först hos min mamma efter att ha skjutsat Andreas till en kompis och sedan åkte jag hem, åt godis och läste för att sedan somna sött redan innan halv 11. Väldigt behövligt med tanke på den lilla sömn de föregående dagarna bjudit på.

Lördagen började jag med en joggingtur och sen gick det i 180 ända tills klockan 02. Hann jobba, och det kallar jag verkligen att jobba. Tusentals människor kändes det som om vi hade. Kö konstant och mycket annat som behövdes fixas. Men det var skoj. Väldigt skoj. Sen åkte jag och min älskade till IKEA och köpta utemöbler och diverse andra saker till ballis. Fint blev det. VI avslutade med en middag på Grappa och sedan gick vi vidare till fina MAdde och Johan för lite festligheter. Men klockan halv 12 valde vi mellan hemgång och krogen och med tanke på dagens arbete fick det bli det första.

Så dagen då, jobb, trött, jobb, trött...Konstant sugen på något. Kommer hem tvingar iväg mig på spinning vilket jag är glad för nu. Släpar mig trött hem och möts av grilldoft vilket gör mig superglad. Öppnar dörren och får veta att maten strax är klar! Lycka! Nu har jag just plcokat undan disk och tvätt och även hunnit baka en rabarberpaj! Ska strax hoppa in i duschen och sen tvinga min sambo att slita sig från all sport på tv och mysa resten av kvällen med mig. Så det så!

Nu skriver jag tack och hej för nu och hoppas att GUIF tar hem matchen som snart avslutas så att de kommer i final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0