Över min förväntan

Allt går över min förväntan. Jag klarar att stå emot trycket över bröstet och låter det bara krypa fram lite grann. Det är en vinst det isig! Och det gör mig så glad!

Kom just ut ur duschen, träningen gick super bra idag trots att jag var lite trött i kroppen men jag gjorde det trots allt! Nu ska jag kasta på mig några kläder och vandra ner mot stan för att möta upp Sara för en lunch i solen(?).




Den här vackra regnbågen visade sig för mig utanför vårt köksfönster igår efter ovädret som drog fram. Det vädret vill jag INTE se idag även om det är mysigt då man är inne.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hejsan! Just nu säljer jag ut mina teckningar för halva priset! Det finns både på kändisar och mixade motiv :-)

2009-05-13 @ 11:49:28
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0