Roligt!

Vilken helt underbar kväll det var igår! Solen lyste och sällskapet var underhållande och gött ;) Nej men det var riktigt kul att bara sitta still, äta och dricka gott utan någon stress. Vi satt på Lenitas altan, spelade spel och myste. När natten började smyga sig på tog vi bussen ner till stan och gjorde några timmar där. Gud vad kul! Och var roligt det är med vissa saker när man inte är i sinna sinnens fulla bruk, som torsdagsskor.... hahah jag dör typ nu av garv. Men var kom det ifrån lixom? Haha, Ja ett gott skratt förlänge rju livet så nu kommer jag bli minst 100. Bra!

Hade på en en helt otroligt vacker klänning igår som jag är så nöjd med och som jag verkligen kände mig fin i! Hela dagen igår var verkligen en dag att älska och jag svävade från det att jag gick upp tills jag la mig som på små moln. Jag inte bara kände mig vacker och fin jag VAR vacker och fin ;) Se själva!





Some pics från Lenitas altan och tokigheter ute på stan...




Min älskling kom och gjorde oss sällskap sista halvtimmen innan vi gick hem



Här syns klänningen lite mer. Den är verkligen fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0