Roligt

Puh, vilken härlig dag jag har haft! Började toppen och blev bara bättre! Hade en så skön dag på stan med Sara, bara slappade åt god lunch och slö strosade runt på stan!

Nu väntar jag på att potatisen ska koka klart. Det blir färsk potatis idag! mums. Invigning för i år. Till det en hederlig flintastek. Hö hö. Spelade  mitt första parti boule idag också och fick storstryk skulle man kunna säga men som Andreas sa så är det inte lätt att vinna mot någon som spelat sm.. Harkel ( företags sm då pissfulll) hahah but still, SM som Sm eller.... Ja Boule överträffade mina förväntningar ialla fall! Riktigt roligt var det och så härligt att kunna dricka en öl en onsdag och bara njuta av att ha en ljus kväll tillsammans! Det är, om något, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0