Skönt

Kom iväg till stan till slut ialla fall. Bra det för jag var tvungen att byta lite saker som jag lyckat köpa fel. Men väl nere på stan hade jag egentligen inte lust att driva omkring så jag kollade lite butiker och gick sedan hem och kokade kräm och åt och och ägg smörgåsar. Fy tusan vad jag har snöat in på mackor på senaste och det är INTE bra i för stora mängder och INTE om det dessutom är vitt bröd.. Men det är gott och jag kommer inte dö av det. Så. Slut på den oron.

Nu ska jag snart ta mig ut igen och åka till Ekängen och möta upp min älskling för storhandling.  Och då menar jag verkligen storhandinng. Typ 60 saker ska vi handla, minst...  Men det är skönt sen när det är påfyllt och vi bara kan äta det vi känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0