Slappt

Idag har dagen börjat i min egen takt. Slappt. Fast det är definitions fråga egentligen. Andreas skulle nog inte hålla med mig. Vaknade 09:20 och 10 minuter senare sätter jag på kaffemaskinen, drar på mig träningskläderna, dricker en kopp kaffe och ger mig av till gymmet. Tränade spinning och pump. Så nu har jag just fått i mig en proteindrink, chillar lite vid datan, ska strax duscha och sen blir det tidig lunch kombinerat med sen frukost. Också kallad brunch.

Det här är för mig en slapp och skön morgon. Att vakna av mig själv med Andreas hemma, sätta på kaffet, dricka upp det och gå till gymmet i lugn och ro. Sitta här och njuta av att ha träningen och en god natts sömn i kroppen. Det är slappt och skönt. Ingen stress bara njuta av det som händer här och nu.

Ska försöka behålla känslan hela dagen. För det händer så mycket skoj idag. Jag ska hämta Hanna vid 2 och sedan ska vi åka och handla eftersom vi ska bjuda våra sambor på middag och stand up ikväll! Roligt ska det bli hoppas jag. Det är väl det som är grejen med stand up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0