Snigel fart

Jag är så seg idag! Orkan knappt lyfta mig från stolen. Sov ialla fall riktigt länge och skönt idag men känner mig trots det inte utvilad.

Gick på träningen och stressade för att hinna eftersom jag dividerade med mig själv länge innan jag tog mig i kragen och gick dit. Och när jag kommer in i spinningsalen visar det sig att det är FULLT! Det ska ju inte kunna hända om man bokar... ja ja så det var tråkigt. Slö tränade lite styrketräning innan coren men det facit i hand hade varit så mycket bättre att stanna hemma. Men det gjorde ialla fall att jag kom utanför dörren idag.

Ja ha, nu regnar det visst igen så jag måste gå och hämta in mina avocadon från balkongen som ligger där för att moga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0